7b klasės mokiniai Vilniaus Gerosios Vilties mokykloje dalyvavo spalvų dienoje.
- Paskelbta: 2024-04-30
- Kategorija: Renginiai
Balandžio 30 d. Vilniaus Gerosios Vilties mokyklos 7b klasės mokiniai dalyvavo ypatingame renginyje – spalvų dienoje. Ši diena buvo skirta ne tik kūrybiškumo ugdymui, bet ir tarpusavio ryšių stiprinimui bei emocinio intelekto lavinimui. Spalvų diena suteikė galimybę mokiniams pasinerti į spalvų pasaulį, giliau suprasti jų reikšmę kasdieniame gyvenime ir tai, kaip jos veikia mūsų nuotaiką, emocijas ir santykius su kitais.
Šios dienos tikslas buvo ne tik leisti mokiniams išreikšti savo asmenybę per spalvų pasirinkimus, bet ir skatinti juos mąstyti apie spalvų simboliką bei jų poveikį. Kiekvienas mokinys buvo kviečiamas apsirengti tam tikros spalvos drabužiais, kurie atspindėjo jų emocinę būklę ar asmenines savybes. Pavyzdžiui, kai kurie mokiniai rinkosi mėlyną spalvą, siejamą su ramybe ir stabilumu, o kiti – ryškią geltoną, kuri simbolizuoja džiaugsmą ir optimizmą. Klasės erdvė taip pat buvo pritaikyta šiai progai – visur buvo gausu spalvingų dekoracijų, kurios sukūrė linksmą ir kūrybingą atmosferą.
Per visą dieną mokiniai dalyvavo įvairiose kūrybinėse veiklose, kurios skatino juos tyrinėti spalvų pasaulį iš skirtingų perspektyvų. Viena iš populiariausių veiklų buvo meninės dirbtuvės, kuriose mokiniai kūrė spalvingus koliažus ir piešinius, naudodami tik jų pasirinktą spalvų paletę. Šios veiklos metu jie ne tik lavino savo meninius įgūdžius, bet ir mokėsi suprasti, kaip spalvų deriniai gali paveikti meno kūrinio nuotaiką ir žinutę. Be to, mokiniai buvo kviečiami dalyvauti spalvų ir emocijų dirbtuvėse, kuriose jie gilinosi į tai, kaip skirtingos spalvos gali atspindėti tam tikras emocijas ir nuotaikas. Jie diskutavo apie tai, kaip spalvos gali būti naudojamos saviraiškai ir kaip jos gali padėti geriau suprasti save bei kitus.
Kita svarbi veikla buvo spalvų psichologijos užsiėmimai, kurių metu mokiniai susipažino su spalvų simbolika ir jų poveikiu žmogaus psichikai. Jie nagrinėjo, kaip skirtingos spalvos veikia mūsų nuotaiką, kaip jos gali būti naudojamos siekiant sukurti tam tikrą aplinkos atmosferą ar netgi paveikti mūsų elgesį. Pavyzdžiui, buvo kalbama apie tai, kaip žalia spalva gali padėti atsipalaiduoti ir sukurti harmonijos jausmą, o raudona – stimuliuoti energiją ir veiklumą. Šios žinios mokiniams buvo naudingos ne tik jų asmeniniame gyvenime, bet ir mokyklos aplinkoje, kurioje jie gali naudoti spalvų supratimą, siekdami sukurti pozityvią ir palaikančią atmosferą.
Dienos pabaigoje mokiniai dalyvavo bendroje diskusijoje, kurioje jie dalijosi savo įspūdžiais ir mintimis apie spalvų dieną. Jie aptarė, kaip ši patirtis pakeitė jų požiūrį į spalvas ir kokias naujas žinias jie įgijo. Mokiniai pripažino, kad spalvos turi didelę įtaką mūsų kasdieniam gyvenimui ir gali padėti ne tik išreikšti save, bet ir geriau suprasti kitus. Jie taip pat aptarė, kaip spalvos gali būti naudojamos stiprinant klasės bendrumą ir kuriant draugišką, palaikančią mokymosi aplinką.
Spalvų diena tapo ne tik smagia ir kūrybiška švente, bet ir vertinga ugdymo patirtimi, kuri praturtino mokinių žinias apie spalvas ir jų poveikį. Šis renginys padėjo mokiniams išmokti naujų būdų, kaip išreikšti save, skatino juos dirbti komandoje ir ugdė jų supratimą apie emocijas bei jų valdymą. Spalvų dienos įspūdžiai ilgam išliks mokinių atmintyje, o įgytos žinios ir įgūdžiai pravers ne tik mokykloje, bet ir kasdieniame gyvenime. Šis renginys tapo puikiu pavyzdžiu, kaip galima kūrybiškai ir prasmingai ugdyti mokinių emocinį intelektą, skatinti juos mąstyti giliau ir kurti draugišką, bendradarbiavimu grįstą mokymosi aplinką.
-
- Paskelbta: 2024-03-15
- Kategorija: Renginiai
Integruota fizinio ugdymo ir matematikos pamoka